Using Explicit Multisample to improve quality of Deferred Shading
IGK 2010, Siedlce, Poland
Modern graphic cards have powerful abilities, such as accessing individual samples in multisampled textures. This article presents a technique which uses such ability that can be used to improve the quality of the image generated with Deferred Shading. OpenGL 3.2 is used in code samples. Article requires basic Deferred Shading knowledge.
Links
BibTeX
@article{2010_igk_explicit_multisample, author = {Tomasz Dąbrowski}, title = {Wykorzystanie Explicit Multisample do poprawy Deferred Shadingu}, journal = {Materiały Konferencyjne VII Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Gier Komputerowych}, year = {2011}, pages = {77-86}, isbn = {978-83-7051-655-0}, publisher = {Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego}, address = {Siedlce}, }
Dąbrowski, T. (2011). Wykorzystanie Explicit Multisample do poprawy Deferred Shadingu. Materiały Konferencyjne VII Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Gier Komputerowych, 77-86.