Developing efficient C++ code with Data-Oriented Design
2011-03-26
IGK 2011, Siedlce, Poland
Prezentacja do prelekcji wygłoszonej podczas VIII Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Gier Komputerowych IGK'8-2011 w Siedlcach. Artykuł opisuje wady programowania obiektowego - zarówno od strony projektowej, jak i ze względu na wydajność kodu. Porusza problem opóźnienia w dostępie do pamięci RAM we współczesnych architekturach komputerowych. Przedstawia programowanie zorientowane na dane (ang. DOD - Data-Oriented Design) jako alternatywne podejście do projektowania i implementowania silnika gry kładące nacisk na optymalizację struktur danych pod kątem szybkości. Porusza także problem wydajności poszczególnych konstrukcji języka C++.
author: | Adam Sawicki |
Thomas Pendragon |
Links
TWORZENIE WYDAJNEGO KODU C++ W PODEJŚCIU ZORIENTOWANYM NA DANE VIII Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych Siedlce, marzec 2011 Tomasz Dąbrowski Adam Sawicki TOMASZ DĄBROWSKI [email protected] http://dabroz.scythe.pl @dabrozPL Programista Politechnika...
Photos
author